onsdag 2 mars 2011

Församlingsrådet

Igår besökte jag församlingsrådets möte och berättade om idén med skribaförnyelsen. På mötet beslöt man att understöda idén och önskade att informationen till nästa årskulls konfirmandföräldrar skulle gå ut så tidigt som möjligt. Dessutom valde man två personer, Sussi Björkman och John-Einar Smeds, till planeringsgruppen. Övriga medlemmar i planeringsgruppen är ungdomsteamet, Fredrik Portin, Linda Finnbäck och Christer Romberg, samt undertecknad som är skribaansvarig präst.

Jag ser mycket fram emot att få jobba med planeringsgruppen :) och jag ser också fram emot att få höra era tankar om skribaförnyelsen!

2 kommentarer:

  1. Välkommen med Jonne och Sussi i planeringsprocessen. Jag ser fram emot alla inspirerande samtal med er! :)

    SvaraRadera
  2. Dethär verkar vara en toppenidé. Jag tror benhårt på det!

    SvaraRadera